Известие

Collapse
No announcement yet.

Кофти проблем !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кофти проблем !

    Имам Alfa Romeo 156 1.8T.S. 1999YEAR и имам въпрос...
    Значи след запалване на колата се чува тракане (в такт със секундите).
    Тракането спира след качване на оборотите (2500-3000)
    и след това спира.И повече не се чува.
    След оглед на двигателя дочувам ,че тракането идва някъде от ролките или нагренажния ремък.
    А напоследък и неще да пали(само с бутане).
    Та се чудя, дали някой е имал такъв проблем ?
    _______________________________
    ЗАБЕЛЕЖКА
    Вчера смених филтрите и маслото.
    _______________________________
    Всичко точно.
    Но тракането,което предполагах,че е заради маслото не е от него.
    Одеве се връщах от фитнес и трябваше да помоля хората да бутнат ! ! !
    И сега мисля да перя с Лагуната а "Алфонсо" да го заеба така ,докат не събера пари за проверка и евентуално смяна на ремъци и ролки(ако изобщо се окаже ,че е от тях,макар че като се загледах една от ролките играе и ремъка прави "Зиг-Заг").
    Та да ви попитам и какви пари ще ми излезе горе долу подмяната.

    Благодаря ви предварително
    Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
    Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
    Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

  • #2
    Като за начало може би нови ролки и ремъци ако не са сменяни, и преглед в тоя отсек......към 200 лв.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално при палене трака принципно, ако ти е износен вариатора...за 2-3 секунди и после спира...Поне при мен беше така като взех колата...
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Дам... така и предполагах.
        Значи ще говоря с един колега на работа и ще ги взема с намаление и се надявам,че ще падне да 140 лв,че нещо с тия пари,които получвам немога да смогна.
        Надявам се до 1-2 седмици да съм ги събрал и да я стегна.

        Инак Мерси колега


        По принцип колата я караше баща ми,но той си е баж като жабарските цигани(стиснат и мърляв).
        И сега ще трябва да хвърля поне още 1-2 бона

        Пък и се надявам да отида и на италфеста и да се запозная с вас.
        Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
        Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
        Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

        Comment


        • #5
          Не тракане може да продължи и цял ден ако не подам гас и не кача оборотите.
          Слушал съм я по 10-25 мин и не спира,но както и качиш оборотите и спира ! ! !
          Дори и когато съм на светофар няма никакъв звук
          Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
          Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
          Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

          Comment


          • #6
            Вариатор. Трябва да отвори солнеоида и да му влезе масло и тогава спира да трака.

            Един съвет. Не го ремонтирай! Смени го! Ще ти излезе по евтино да го смениш от колкото пак да го смениш след 1 година.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Smeshnika Покажи съобщение
              Дам... така и предполагах.
              Значи ще говоря с един колега на работа и ще ги взема с намаление и се надявам,че ще падне да 140 лв,че нещо с тия пари,които получвам немога да смогна.
              Надявам се до 1-2 седмици да съм ги събрал и да я стегна.

              Инак Мерси колега


              По принцип колата я караше баща ми,но той си е баж като жабарските цигани(стиснат и мърляв).
              И сега ще трябва да хвърля поне още 1-2 бона

              Пък и се надявам да отида и на италфеста и да се запозная с вас.

              Не знам дали си наясно с това което трябва да се смени но са 2 бр ремъци и 4 бр ролки по спомен само ангренажа е около 20лв а освен това имаш пистов ремък с 2 бр ролки които са пак към 200лв а при такова обслужване е желателно и смяната на водната помпа (и тя е се върти от ангренажния ремък) смяната ти е около 100 лв.
              А за тракането наистина е по добре да се смени направо целия вариатор и е добре това да стане при смянато на ремъците защото така ще спестиш пари от труда при последвающата му смяна. Ако си решил да сменаш и вариатора пиши едно съощение на колегата ФЕРАРИСТ той имаше пътечка за вариатори на много добра цена някъде към 250лв при положение че в магазина са по 450лв.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Здравейте, Колеги,

                Аз съм с Ланчия, но двг-то ми е 1,8 и колата ми я поддържа сервиз на Алфа. Та по въпроса - ето какво ми струваше подобна "операцийка, цените са в лв:
                вариатор 200
                водна помпа 72
                гарнитура капак 24
                семеринги 3бр. 24
                семеринг 9
                семеринг 16
                Ремък ангренажен 37
                Ремък баланс.валове 36
                Ролка паразитна 52
                Ролка ангр.ремък 107
                Ролка баланс.валове 60
                Филтър въздушен 25
                Препарат - маслена смивка 18
                Масло, филтър 80
                Труд 220
                Общо 980 лв.

                При това, тези, които разбират от цени, ще забележат ,че някои позиции са доста тънки. Друг е въпросът, че сега сякаш имам съвсем друг автомобил - тих, пъргав, сякаш по-мощен /старият ремък беше зацепен с 1 зъб отклонение/, но пък си остана все така лаком - това да му е кусура!

                Надявам се постът ми да е от полза за тези, на които се налага подобно обслужване!
                Last edited by Zarini; d.m.y г., 22:21.
                Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                  Здравейте, Колеги,

                  Аз съм с Ланчия, но двг-то ми е 1,8 и колата ми я поддържа сервиз на Алфа. Та по въпроса - ето какво ми струваше подобна "операцийка, цените са в лв:
                  вариатор 200
                  водна помпа 72
                  гарнитура капак 24
                  семеринги 3бр. 24
                  семеринг 9
                  семеринг 16
                  Ремък ангренажен 37
                  Ремък баланс.валове 36
                  Ролка паразитна 52
                  Ролка ангр.ремък 107
                  Ролка баланс.валове 60
                  Филтър въздушен 25
                  Препарат - маслена смивка 18
                  Масло, филтър 80
                  Труд 220
                  Общо 980 лв.

                  При това, тези, които разбират от цени, ще забележат ,че някои позиции са доста тънки. Друг е въпросът, че сега сякаш имам съвсем друг автомобил - тих, пъргав, сякаш по-мощен /старият ремък беше зацепен с 1 зъб отклонение/, но пък си остана все така лаком - това да му е кусура!

                  Надявам се постът ми да е от полза за тези, на които се налага подобно обслужване!
                  Колега благодарим ти за поста но при Алфата вариатора е по скъп и на 1.8 няма балансиращи валове, така че поста ти се обезмисля малко, а и си имаме важна тема в която многократно са писали колеги кое колко им е излязло.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment

                  Working...
                  X